از

یک، دو حرفِ تیمور آقامحمدی

نام:
مکان: همدان, Iran

۱۳۸۹ تیر ۱۹, شنبه

نخستین نمایشگاه داستان کوتاه کشور در ایست گاه آخر


نخستین نمایشگاه داستان کوتاه هم به پایان رسید. این طرح به همت دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان به مدت یک هفته از 12 تا 17 تیر برگزار شد. برای نخستین بار، داستان ها در هیأت یک تابلوی هنری با زمینه ای از نگارگری ایرانی در معرض دید علاقه مندان ادبیات قرار گرفت. خبرهای مرتبط با آن را در فارس، ایرنا، آرتنا، شبستان و روزنامه ی خراسان بخوانید. امیدوارم این، آغازی باشد برای برنامه هایی در ابعاد بزرگ تر و کیفیتی بهتر.

داوری این نمایشگاه به بازدیدکنندگان محول شده بود و هرکس حق انتخاب یک داستان را داشت که در نهایت داستان های آقایان سید حسین موسوی و سعید فتاحی و خانم فرحناز قاسمی فتح بالاترین آرا را کسب کردند و با لوح تقدیر و جایزه ی نقدی از آنان تقدیر به عمل آمد.

2 نظر:

Anonymous سعیدی گفت...

سلام تیمور عزیز! خوش حالیم که در هیات بالابلند می بینمت! شاد وشمشاد باشی

۲۲:۴۷:۰۰  
Anonymous ناشناس گفت...

سلام . حال همه ی ما خوب است . تیمور جان یک بار آمدم و برایت پیام گذاشتم . دلم برای گذشته ها تنگ بود و می خواستم سطری از تو ببینم . اما نیامدی و ننوشتی . یاد روزهای نخستی افتادم که آمده بودی همدان . آن نامه ای که برای ما در کانون شعر و قصه نوشتی و بعد کانون پرورش فکری و ماجراهایش . نمی دانم هنوز همان تیمور دیروزی یا نه ؟ شنیدم مدیر آفرینش های ادبی شدی خوشحال شدم . سری به ما بزن دوست قدیمی .

۹:۵۳:۰۰  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی