از

یک، دو حرفِ تیمور آقامحمدی

نام:
مکان: همدان, Iran

۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

مجوز کتاب

کتاب مرا با دریاهای مرده کاری نیست (زندگی و شعر هوشنگ ایرانی) از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز نشر گرفت.

4 نظر:

Anonymous فولادی گفت...

سلام بر استاد آقامحمدی.
وصف این کتاب را از دوستان زیاد شنیده ام و امیدوارم هر چه زودتر چشم ما به گل جمالش روشن شود.
پیروز باشید.

۲۰:۵۴:۰۰  
Anonymous mostafa mirzaie گفت...

آقای آقا محمدی عزیز سلام ... خیلی دارم سعی می کنم کامنتم به طرف چاپلوسی نرود اما نمیشود ارزش بالای شما را نادیده گرفت . امروز استاد روزبهانی مهربان چیزی توی انجمن گفت که اگر من با چشم خودم فقط چشم خودم او را نبینم باورم نخواهد شد . یکروز که خیلی از ان روز نمی گذرد با خودم گفتم که ای کاش برای یکبار هم که میشد توی این مملکت یک نفر به درست و از روی توانایی برای کاری انتخاب میشد . و ای کاش تمام آرزوهایم اینقدر زود براورده میشد که این یکی شد . ما داستان نویسهای ملایر از ارشاد استان بریده ایم و بریده بودیم چه برسد به حوزه هنری که متاسفانه دست دو سه نفر بود و بس اما خدا را شکر که شما انتخاب شدید تا حداقل با کنال پارتی و از طریق علیرضای عزیز توی کار انجام شده بیاندازیمتان . واقعن انتخاب درست و شایسته شما نویسنده خوب استان همدان رو از طرف همه نویسندگان ملایر بهتون تبریک میگم و باور کنید که از شنیدن این خبر اونقدر خوشحال شدیم که غیر قابل وصف . امیدواریم بتونیم برای موفقیت شما و هنر این استان هنرپرور قدمی ریز با حمایت از شما برداریم ... منتظر حضورتان در انجمن نویسندگان هستیم ( بی صبرانه ) و باز هم تبریک و تبریک و تبریک

مصطفی میرزایی پیهانی - مسئول انجمن نویسندگان جوان ملایر

۲:۳۱:۰۰  
Anonymous فاطمه موسوی گفت...

جتاب آقای تیمور آقا محمدی، انتخاب شایسته شما هنرمند عزیز را به سمت ریاست حوزه هنری استان همدان به حضرتعالی و جامعه ادبیات استان تبریک گفته و از درگاه خدای متعال برای موفقیتتان دعا و سلامتیتان ارزویمان .

فاطمه موسوی - نایب رئیس انجمن نویسندگان جوان ملایر

۲:۳۷:۰۰  
Anonymous مسعود مهدوی گفت...

سلام جناب آقامحمدی

کی چاپ می‌شه؟ از کجا باید بخریم؟

داستان‌های قبلی شما را با درک تازه‌ از دنیای داستان، دوباره خواندم. کاش می‌شد کار تازه‌یی هم از شما می‌خواندم. آموزش‌های‌ات، از یاد ما نمی‌رود.

پایدار و پیروز بمانی.

۲۰:۳۹:۰۰  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی